KURSET ER FULLT!! Påmeldingsstopp.

Vi arrangerer eksklusiv sprangtrening for Helle Saxegaard, internasjonal autorisert rideinstruktør trinn 3!

Litt om Helle: Helle er utdannet ridelærer trinn 3 og trener 1 gjennom NRYF. Hun studerer fysioterapi på fulltid, og skal jobbe som instruktør på inneridekursene mandager og tirsdager, samt noen helger. Helle har selv ridd på EKT Rideskole, og har tidligere jobbet som rideskolesjef på Stall Verdens Ende, samt noen opphold som rytter og trener. Hun er en engasjert instruktør som har som mål at hver elev skal ha lært noe nytt, og at de sitter igjen med en god følelse etter rideøkten. Helle liker å jobbe med elever på alle nivåer, og er opptatt av å følge de klassiske prinsippene innen ridning og rideundervisning.

Det blir 1,5 time ridning, med 4 stk per gruppe.

Lørdag 1.september:

Økt 1: kl. 09:15-10:45
Økt 2: 10:45-12:15

Lørdag 22.september:

Økt 1: Kl. 09:15-10:45
Økt 2: 10:45-12:15

Dette er en god mulighet til å trene sprang, i forbindelse med ERKs stevne den 2. september og vårt rideskolestevne 23. september. Timene passer for de øvede/ erfarne ryttere, eller en gruppe med 4 elever på likt nivå. På øktene blir det fokus på teknisk banetrening i sprang.

Ved påmelding er man påmeldt èn gruppe, på èn av datoene. Ønsker man å ri begge datoene må det sendes inn to påmeldinger. Aktiviteten foregår inne i ridehuset på EKT.

Deltagelseavgift
kr. 500,- for èn økt. Betaling ved oppmøte.

direkte til Helle på e-post
I mailen må det stå følgende:
– hvilken dag og tid du ønsker
– fullt navn
– alder
– telefonnummer
– e-post til foresatt (for de under 18 år)
– beskrivelse av nivå (hvilket kurs du går på) og eventuelle hesteønsker.

Velkommen!