Laster Arrangementer

« Alle Arrangementer

• Dette arrangement har allerede funnet sted.

Juleshow

9. desember 2018 @ 15:00 - 16:00

kr125
runderidning

Kom og få den gode julestemningen på EKTs årlige, tradisjonsrike juleshow i ridehuset på Ekeberg.

Det blir ulike rideoppvisninger med hester, fart og moro!

Vi kan nevne ponnigalopp, parhopping, gymnastikk til hest, speilridning, terapiridning og en ridende Luica. Utøverne er elever ved rideskolen fra alle nivåer.

Gratis ponniridning og godtepose fra Julenissen til barna!

Showet varer ca en time, men sett av tid til å kose dere med besøk av julenissen nede i ridebanen.
Han deler ut godteposer mens små ponnier blir leid inn så barna kan få ri rundt juletreet. Husk å kle deg godt og varmt.

Hjemmbakte kaker, kaffe og varme pølser serveres i varmestuen. Vi tar kort og Vipps.

Forhåndssalg av billetter på www.ticketmaster.no og Ticketmasters utsalgssteder Oslo Spektrum og Oslo Visitor Center.
Billetter kan kjøpes i døren på selve showdagen hvis det er flere ledige plasser. Billetter kan ikke forhåndskjøpes på EKT.

juleshow

Dato: