Den perfekte gave for heste- eller dyreinteresserte

Leter du etter en fin gave til en som er glad i hester og dyr? Gi en unik opplevelse på EKT! Vi har gavekort på ridetur og ridetime for både nybegynnere og øvede. Eller ønsker du å overraske med en hyggelig aktivitet? Nybegynnerdag med hest og Dyrepasser for en dag er koselige og lærerike halvdagskurs som arrangeres i alle skoleferier.

Husk at det også er mulig å kjøpe klippekort til husdyrparken – da kan hele familien få en trivelig dag sammen til bare kr 70 pr billett. Husdyrparken er både ute- og innendørs, med både varmestue og en stor ridehall hvor er det lett å holde seg tørr og varm om det skulle være vått og kaldt ute.

Nærkontakten med dyr vet vi er sunt for psykisk helse – besøk EKT og bli litt lykkeligere!

Gavekort: Dyrepasser for en dag

Bli med på morgenforing av husdyrparkens mange ulike husdyr. For barn 6-12 år.

Gavekort: Ridetime for øvede

Grunnleggende dressurarbeid med fokus på å få hest og rytter i balanse, rytme og samling.

Gavekort: Nybegynnerdag med hest

Et populært halvdagskurs for hesteinteresserte barn på nybegynnernivå fra 6-12 år.

Gavekort: Ridetur for øvede

60 minutters deilig ridetur ut i Ekebergskogens varierte terreng.

Gavekort: Ridetime for nybegynnere

Ridetime for nybegynnere. En trygg og fin rideopplevelse med ridelærer.

Gavekort: Ridetur for nybegynnere

En koselig ridetur for nybegynnere ut i vakre Ekebergparken.