Åpningstider

Husdyrparken er åpen hele året

Alle dager 10 – 17

EKT Rideskole og Husdyrpark
Ekebergveien 99

post@rideskole.no

Tlf: 22 19 97 86

Slik kommer du til oss

Buss & Trikk

Bussrute 74 retning Mortensrud (fra sentrum). Busstopp: Ekeberghallen.
Når du kommer med bussen går du ca. 200 meter forbi idrettshallen retning Oslo sentrum. Stall og ridehus er mørkebrune og merket EKT Rideskole med store, hvite bokstaver.
Bussrute 34 retning Ekeberg Hageby/Simensbråten (fra sentrum). Busstopp: Ekeberg Camping.
Følg gangvei langs Ekebergveien/Ekebergsletta. Etter ca 5 min, kryss veien og følg stikkvei ned til høyre skiltet EKT Rideskole og Husdyrpark (hvitt skilt ved Ekebergveien) til du ser ridehallen. Inngang på sydsiden av anlegget.
Trikkerute 19 eller 13. Trikkestopp: Sportsplassen og Jomfrubråten

Fra Sportsplassen: Følg bilveien nordover. Gå rett over første kryss, hold til venstre i neste kryss. Etter ca 25 meter tar du inn til høyre over i en gangvei gjennom skogen. Følg veien til du ser EKTs bygninger. Hovedinngang mot sjøsiden.

Fra Jomfrubråten (NB: stoppet er bare mot sentrum): Gå oppover Frierveien til Jomfrubråtveien. Der tar du til venstre. Etter ca. 100 meter tar du til høyre en liten asfaltert stikkvei som går inn i Ekebergparken. Etter noen meter ser du bygningene, se etter et stort hvitt skilt med EKT Rideskole høyt oppe på ridehusgavlen. Tilsammen ca. 500 meter/ca. 7 min å gå.

Bil

Følg skilter til Ekeberg Camping. Kjør til skilt med EKT Rideskole og Husdyrpark som står ved innkjøringen midt på sletta.
Ved bruk av GPS, kan man kjøre til adressen Ekebergveien 99, Oslo.
Adressen vises korrekt på Google Maps og Apple Maps.
Parkeringsplass rett ved rideanlegget. Gratis parkering.
Kommer du med bil er det en stor parkeringsplass rett inntil rideanlegget. Ved spesielle tilfeller hvor denne parkeringen skulle være full, ligger det en annen parkeringsplass 100 meter bortenfor Ekeberg Idrettshall. Gratis parkering. NB! Det er kjøreforbud i parken. Bare biler med spesiell tillatelse kan kjøre ned til EKTs porter.