Lørdag 8. des og søndag 9.des 2018 kl.15

Dørene åpner kl 14

Kom og få den gode julestemningen på EKTs årlige, tradisjonsrike juleshow i ridehuset på Ekeberg!

Program

Det blir ulike rideoppvisninger med hester, fart og moro! På programmet står ponnigalopp, parhopping, gymnastikk til hest (voltige), speilridning (kvadrilje), terapiridning og en ridende Luica. Julenissen kommer i hest og vogn. Utøverne er elever ved rideskolen fra alle nivåer.

Gratis ponniridning og godtepose fra Julenissen til barna!

Showet varer ca en time, men sett av tid til å kose dere med besøk av julenissen nede i ridebanen.
Han deler ut godteposer mens små ponnier blir leid inn så barna kan få ri rundt juletreet. Husk å kle deg godt og varmt.

Kaker og kaffe

Hjemmbakte kaker og god, nylaget kaffe og varme pølser serveres i varmestuen. Vi tar alle typer kort og Vipps.

Billetter og priser

Barn kr 125,-
Voksen kr 125,-
Familie kr 425,- (4 pers, 2 voksne + 2 barn)
Barn under 2 år gratis (må sitte på fanget)

Forhåndssalg av billetter på Ticketmaster – salgsstart 1.nov 2018.

> Kjøp billett på Ticketmaster

Billetter kan også kjøpes på

Oslo Spektrum, Sonja Henies plass 2, 0185 Oslo
Åpent mandag – fredag: 09.00 – 16.30, lørdag – søndag: Stengt

Oslo Visitor Center, Jernbanetorget 1 i Østbanehallen, 0153 Oslo
Åpent mandag – søndag: 09.00 – 18.00

Billetter kan kjøpes i døren på selve showdagen hvis det er flere ledige plasser.

Velkommen!