Sommerferietilbud

Etter å ha måttet holde stengt i tre måneder, har EKT nå et utvidet tilbud i sommer.

Nærkontakt med husdyr

Husdyrparken er nå åpen alle dager med runderidning for barn fra 1-12 år. Her får du en dagsbillett og kan gå rundt og hilse på alle dyrene som stort dett går fritt på området. De er tilgjengelige i innhegninger man kan gå inn i og er vant med klapp og nærkontakt.

Denne sommerferien kan du også ferie bursdag i husdyrparken ( alt. 1 ) og bli med på Bondegårdsdag for hele familien med gjeting av geiter.

Bondegårdsdag og gjeting av geiter

Ekstra tilbud for alle barnefamilier som har ferie i Oslo og søker unike og nære opplevelser med dyr!

Barnebursdag i Husdyrparken

Legg bursdagen til vårt koselige, trygge grådsmiljø!

Påfugl i fjærprakt

Dyrene på EKT

I Husdyrparken har vi til en hver tid ca 10 dyreslag.

Ridning enkeltvis og i grupper

I sommer tilbyr vi blant annet enkelttimer, sitstrening, turridning og ridetimer med kavalettarbeid og enkel banehopning. EKT har godt kvalifiserte ridelærere og ridefysioterapeuter.

Skreddersydde opplevelser for bedrifter/grupper

EKT kan i samarbeid med kunden lage gode opplevelser her på EKT, blant alle våre dyr og hester.

Påmelding

Ta direkte kontakt med kontoret på tlf (hverdager mellom 10 og 14), for å høre mer om tilbudene våre. Pga permitteringer og nedsatt bemanning har vi redusert kapasitet til å svare på mail. Se ellers vår nettside og facebook, for mer informasjon om tilbudene.

EKT har ti forskjellige dyreslag. Deriblant nyfødte geitekillinger, to kalver, og en saueflokk med lam.

Velkommen til fine dyre- og rideopplevelser hos oss!

Husdyrparken er åpen 10-17 alle dager.