Husdyrparken har åpent alle dager og besøkende er velkomne i åpningstiden kl. 10.00-17.30.

Runderidning kl. 10.00-17.00

Programmet i Husdyrparken er noe redusert i skoleferien. Men alle dyrene er på plass og hele området er tilgjengelig som vanlig. Runderiding går som normalt hele sommeren.

Rideskolen har opphold med vanlige ridetimer 22. juni – 20. august. Det vil da heller ikke være mulig å delta på åpne timer, rideturer el.

Uke 26 og 33 har vi rideleir og sommerskole.

Mellom uke 27-32 har rideskolehestene ferie. De drar på sommerbeite og spiser grønt gress og koser seg. De er under oppsyn hver dag og lader opp batteriene for ny innsats til høsten. Ponniene rullerer på å gå i runderidning noen dager hver mellom gressingen på beitet.

Krysstime for de som leier i runderidning vil gå frem til lørdag 31. juni og starter opp igjen lørdag 18. august.

EKT Rideskole ønsker alle elever, foreldre og besøkende en riktig god sommer!

VELKOMMEN TIL EKT RIDESKOLE OG HUSDYRPARK!