Ekeberg Rideklubbs sprangstevne med skolehestklasse

Utsikten 8. september 2019 (grusbanen) Skolehestklassen er åpen for sprangkurselever ved EKT Rideskole.

Forberedelser og utstyr

Hesten skal flettes, ta på hvit sjabrack og den skal pusses skikkelig. Hansker på hendene, rene klær, ridestøvler, evt. stive leggshaps og ridesko, sikkerhetsvest frem til 16 år, godkjent ridehjelm, ridejakke el. skjorte, ridebukse. Alle hester skal ha nesereim og bitt. Spør om hjelp av Vivian for å finne riktig utstyr. Sprangpisk kan brukes etter avtale med Vivian. Andre hjelpemidler er ikke tillatt (sporer, dressurpisk ol)

Startliste

1. Elina Juvet Kantanen – Snehvit