Etter de siste innstramminger i regelverket fra Oslo Kommune for å hindre spredning av Coronaviruset rammes vi som ridesenter. Det vil si at vi dessverre må stenge ned tilbudet med organisert idrett for voksne over 20 år.

• Alle ridekurs som har elever i aldersgruppen 13 – 20 år må avholdes utendørs. Avhengig av nivå på timen og underlaget på utebanen, vil timene holdes på utendørs ridebane og/eller på tur ut i parken.
  • Alle ridekurs med elever under 13 år, avholdes som normalt inne i ridehuset.
  • Tilbudet med organisert rideundervisning for voksne fra 20 år er fortsatt stanset.

Nb. Noen kurstimer har flest barn under 13 og noen få fra 13 og eldre. Da må de som er yngre enn 13 også ri ute den perioden dette vil gjelde. Husk å kle dere for ridning utendørs.

Reguleringen gjelder fra og med torsdag 26. nov 2020 og foreløpig frem til og med mandag 14. desember 2020.

EKT Rideskole er glade for å kunne opprettholde ridetilbudet til ungdom og barn. Det er viktig for fysisk og psykisk helse å kunne leve så normalt og fritt som mulig. Vi håper å kunne drive som normalt så fort helsemyndighetene tillater det. Takk for at du bidrar til Oslo kommunes tiltak gjennom å akseptere det triste faktum at voksne ikke kan delta i organisert idrett.

Hold deg oppdatert på våre smitteverntiltak her > EKTs smittevernregler