Fast annenhver helg (minimum 1 fast helg i måneden)

Vi trenger flere flinke, arbeidslystne og motiverte leiere til runderidningen lørdager, søndager og helligdager!

Jobben går ut på å leie barn som ønsker å ri i runderidningen i Husdyrparken i tidsrommet 10-17 og gi barna gode opplevelser på hesteryggen. På stille dager kan du bli satt til andre arbeidsoppgaver (enkelt stallarbeid) dersom du ikke må leie.
Nødvendig opplæring vil bli gitt.

Arbeidstid kl.10-17, lørdag og søndag.
Lønn etter avtale.

Du må:
–   være 13 år eller eldre.
–   ha gått minimum 2 år på en godkjent rideskole, eller ha tilsvarende kunnskap i leiing, oppsaling og håndtering av hest.
–   forplikte deg til minimum 1 fast helg i måneden, både lørdag og søndag, i perioden mars-november.

Vi kan tilby en spennende og variert jobb i en hektisk hverdag, et godt arbeidsmiljø og ordnede lønns- og arbeidsforhold.

Søknadsfrist: Omgående
Ønsket tiltredelse: snarest

Spørsmål til stillingen kan rettes til
Isalill v/EKT, tlf: 22 19 97 86 eller send mail til Stallsjefene

Skriftlig søknad sendes
Send en kortfattet søknad til Stallsjefene

Søknaden bør inneholde en beskrivelse av deg selv og din erfaring med hester, barn og kunder, samt hvorfor du har lyst på jobben.

…………………………………………………………………………………………………………………….

Generell info om EKT

EKT Rideskole og Husdyrpark ligger sentralt til på Ekeberg i Oslo. Vi er en rideskole med fokus på barn og unge med ca 350 elever hver uke hele skoleåret. EKT har også ridefysioterapi for ca. 100 elever pr. uke. Vi har ridehus 20x60m, uteridebane, turterreng og ca. 35 ponnier og hester. I tillegg driver vi en Husdyrpark med ponniridning og besøksgård for småbarnsfamilier. Alt i alt har vi 10 dyreslag. EKT har vært en av Norges viktigste arenaer for rekruttering til hestesporten siden starten.

EKT står for Edvin Kjell Thorson. Hans far Edvin Olaf Thorson anla den første rideskolen i sin egen hage i Jomfrubråtvein 40 i 1954, med en liten dyrepark med hester, brevduer og svømmefugler. Edvin Kjell Thorson bygde opp det det store anlegget som vi oppholder oss på i dag i samarbeid med Oslo Kommune i 1964. EKT er en familiebedrift i 3.generasjon som driver gjennom en festeavtale med kommunen. Bygningene og tomten tilfaller Oslo Kommune vedlagsfritt hvis avtalen avsluttes. Avtalen sikrer også publikum et lavterskeltilbud, da det ikke skal drives ervervsmessig virksomhet der formålet er økonomisk gevinst som kan utbetales eiere eller andre.

Vårt mål er å gi våre brukere fysisk og psykisk bedre helse gjennom ridning og kontakt med dyr. Vi ønsker at mennesker i alle aldre skal få oppleve dyrelivet på nært hold.